Nyheder
Belysning

Hurtig leveringer

Altid prisgaranti

Returret indtil 31/1-25

Returer & Reklamationer

Information
KøbsvilkårLeveringsinformationBetalingsvilkårAffiliatePrivatlivspolitik#yesrum21

Generel information

Vi har forlænget returretten indtil den 31/1/2025

Læs punkt 5 og 6 i vores handelsbetingelser for detaljeret vilkår, regler og priser for returer og reklamationer. Læs mere og anmeld din retur/reklamation her.

Er du ikke tilfreds med dit køb har du 30 dages fortrydelsesret fra dagen du har modtaget din bestilling. Er din bestilling leveret af flere omgange gælder fortrydelsesretten fra du har modtaget den sidste vare.

Du har ret til at pakke produktet ud og kontrollere dets udseende. En betingelse for at din retur kan accepteres er, at dit produkt med eventuel originalemballage skal returneres i samme stand, som da du modtog det, dvs. i væsentlig uforandret tilstand. Hvis det produkt, du har bestilt, kræver montering, skal det være umontereret, for at din retur kan accepteres.

Vedhæft den returetikette, som du har fået tilsendt, oven på den gamle fragtetikette. Hvis du har modtaget din pakke med følgesedlen vedhæftet på den ydre emballage, skal du også bruge den ydre emballage til returaf produktet for at få returneringen accepteret.

Vi forbeholder os retten til at fratrække et beløb for eventuelt værdiforringelse. afdraget trækkes fra det totale returbeløb inden det krediteres dig. Vi foretager en bedømmelse ved hver retur. Du kan læse mere om dette i vores handelsbetingelser.

Sådan laver du en retur

1. Anmeld din retur

For detaljeret information om hvordan du returnerer et produkt, se vores guide og anmeld din retur/reklamation her.

2. Vi sender gerne en returseddel

Skulle du ikke være tilfreds med en eller flere artikler kan du sende den retur til os og blive krediteret minus returfragt som du selv skal stå for. Skulle du ønske det, kan vi tilbyde en forudbetalt returlabel du kan anvende.

Skulle du ønske selv at stå for en returseddel anbefaler vi at du anvender en sporbar fragtmulighed og gemmer din kvittering.

Du har ansvaret for at din returforsendelse kommer frem til os i hel stand uden skader. Vær derfor ekstra opmærksom og omhyggelig med at pakken varerne godt ind så de ikke skades under transporten. Mærk pakken med skriften RETUR. Alle returer sendes til vores centrallager. Du finder adressen under punkt 5.7 i vores handelsbetingelser.

3. At pakke returkassen

Du har ret til at pakke produktet ud og kontrollere dets udseende. En betingelse for at din retur kan accepteres er, at dit produkt med eventuel originalemballage skal returneres i samme stand, som da du modtog det, dvs. i væsentlig uforandret tilstand. Hvis det produkt, du har bestilt, kræver montering, skal det være umontereret, for at din retur kan accepteres.

Vedhæft den returetikette, som du har fået tilsendt, oven på den gamle fragtetikette. Hvis du har modtaget din pakke med følgesedlen vedhæftet på den ydre emballage, skal du også bruge den ydre emballage til returaf produktet for at få returneringen accepteret.

4. Indlever pakken til pakkeindlevering

Vi tilbyder retur via Postnord. Retur bekostes af dig som kunde og har du valgt at modtage vores returseddel vil den blive fratrukket i krediteringen til dig.

5. Bekræftelse og kreditering

Læs venligst vores handelsbetingelser for detaljer angående kreditering. Når vi har behandlet og godkendt din retur vil vi kreditere dig. Krediteringen vil altid foregå til samme betalingsmetode som er anvendt ved bestilling af ordren. Har du valgt at betale med Collector faktura vil Collector tage kontakt til dig via email for videre information gældende tilbagebetaling.

Retur af møbler og pladskrævende gods

Anmeld din retur her ved retur af møbler og pladskrævende gods. Processen er på samme måde men i stedet for at aflevere pakken til pakkeindlevering, booker du en afhentning hos Postnord. Postnord henter returen ved kantstenen. Returomkostningen er noget højere. Detaljer og priser finder du i vores handelsbetingelser.

Sådan laver du en reklamation

Anvend vores kontaktformular til at skabe en reklamation. Du skal vedhæfte billeder af fejlen, samt dit ordrenummer.

Når du handler hos os som forbruger, har du reklamationsret i 24 måneder. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to (2) måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Ved reklamation skal du altid kontakte os! Læs mere og anmeld din reklamation her.

Er reklamationen godkendt og skal vi have den reklameret vare retur, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Vi tilbyder altid at sende dig en forudbetalt returlabel, skulle du ønske dette.